dimarts, 8 de març de 2011

Què hem fet aquesta setmana blanca, els alumnes de 2n?

Nadia
Jo, la Sira, la Nora, i la Júlia de sisè van anar amb bici pels carrers de Corçà.

ÈRIC
Vaig anar al Màgic Park, i vaig pujar a una atracció que passa per una rampa i vola cap amunt.

SAÜC
En Joan i en Benet van venir a dormir a casa meva. Vam jugar a la Nintendo. A la nit vam fer una guerra de coixins.

GENÍS
La setmana blanca m'he menjat el primer calçot.He anat a dormir a casa de L'Oriol.

MARTINA
Vaig anar al carnaval de L' Escala. Amb en Marc vam agafa el barret d' en Marc i d'en Roc i tiravem confetti.

JÚLIA
El meu cosí es va quedar a dormir, i el matí vam anar amb bicicleta. Al migdia vam anar a casa de la meva àvia a dinar.

CLOE
Dissabte vaig fer una calçotada a Villaluz.Vaig anar a la pista amb la bicicleta i vaig molt alt.

ANNA
Vaig anar al casal del cole i em vaig maquillar de xina, també vam fer cabanes.

JOAN
Vaig anar a can Guillem i en Lluc i ens ho vam passar molt bé i anavem vestits del Barça.Vam jugar a fútbol i en Guillem va guanyar sempre.

ORIOL
Vaig anar a veure una pel·lícula que es deia Astro boy i em va agradar molt. També vaig anar a casa d'en Miquel, el meu veí i ens ho vam passar molt bé.

ALBA
Vaig anar a casa dels avis. El divendres a la tarda vaig anar a casa de les cosines i vam menjar creps.

NÚRIA
Vaig anar al casal i ens vam disfressar i pintar de xineses, ens ho molt bé.

MARC
Vaig anar al carnaval de Pals, Platja d'Aro i L'Escala i anava disfressat de mag.
El dissabte vaig veure dues pelis.

1 comentari:

Anònim ha dit...

És nota que s'ho van passar molt bé!!